Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup v internetovém obchodě www.leone-shop.cz Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost  LEONE POLSKA Spółka z o.o. ul. Wodna 26, 58-420 LUBAWKA NIP: PL6141610123 a na straně druhé je kupující.

VOP jsou platné od 01.11.2019 r.

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.      

Formuláře Formulář pro reklamaci lze stáhout ZDE  

Formulář pro výměnu zboží lze stáhnout ZDE  

Formulář pro vrácení zboží lze stáhnout ZDE      

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem vceldashop.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky eshopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo emailem.  

Pokud Vaše objednávka přesáhne částku 10.000,- Kč, můžeme si vyžádat její úhradu předem na účet. V takovém případě Vás budeme se žádostí telefonicky kontaktovat.      

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.   Akční ceny platí do vyprodání zásob popř. po dobu časově určenou.      

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 48 hodin (v pracovní dny) v případě, že produkt máme skladem na prodejně, po obdržení závazné objednávky. Zásilka je podána jako obchodní balík s garantovaným dodáním do druhého pracovního dne od odeslání. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.  

V případě, že vybrané zboží nebude na skladě prodejny či k dispozici u dodavatele, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se s Vámi na výběru náhradní varianty, popřípadě na stornu objednávky.      

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury či danového paragonu a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky eshopu.

Kupující se odesláním objednávky zavazuje k jejímu převzetí. V případě, že zásilku kupující nepřevezme či nevyzvedne, bude prodávajícím po vrácení zásilky vyzván k úhradě nákladů vynaložených na její zaslání.  

Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtován poplatek za dopravu dle zvoleného způsobu.

5. Možnosti platby

 

a. Platba předem na konto - přes Českou poštu:  150 Kč.

b. Platba při dobírku  - přes Českou poštu:  300 Kč.

 

* Prodejce si vyhrazuje právo ceník kdykoliv změnit.   

6. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.  

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a včetně originálních visaček. Zároveň musí být přiložena faktura či daňový paragon, na kterém je uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit a řádně vyplněný "formulář pro vrácení zboží" či odstoupení od kupní smlouvy. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.  

Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.  

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.  

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.  

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.  

Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet.

Vrácení peněz Slovensko probíhá pouze převodem na uvedený účet.    

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu či danový paragon a řádně vyplněný "formulář pro výměnu zboží" či "odstoupení od kupní smlouvy a a vypište vše dle potřebných údajů na protokolu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.vceldashop.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám zásilka zpětně dorazí, budeme Vás po zpracování informovat. Váš požadavek zpracujeme a posléze znovu zásilku vyexpedujeme na Vaší adresu. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.  

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.      

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.  

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu či danový paragon a řádně vyplněný "reklamační protokol" či "odstoupení od kupní smlouvy" a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na našem e-shopu. Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít formulář reklamační protokol. V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.  

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.  

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email sklep@leone.pl ; milan.ondrasko@seznam.cz

V případě , že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.  

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.  

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.      

9. Ochrana osobních údajů

a) Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány prodávajícím jako správcem osobních údajů.  

b) Poskytnutí osobních údajů zákazníkem je dobrovolné, ale nezbytné pro účely založení účtu, využívání uvedených elektronických služeb nebo uzavření kupní smlouvy.  

c) Prodávající užívá odpovídající technické a organizační prostředky zajišťující ochranu zpracovávaných osobních údajů.  

d) Osobní údaje zákazníka poskytnuté v rámci internetového obchodu nebo získané na základě aktivit na internetu, prodejně a prostřednictvím aplikace budou prodávajícím zpracovávány za konkrétním popsaným účelem uvedeným v odpovídajícím formuláři internetového obchodu a podrobně popsaných v podmínkách ochrany osobních údajů dostupných v internetovém obchodě.  

e) Zákazníkovi zásadně, v závislosti na využívání konkrétních funkcionalit, náleží právo podat stížnost příslušnému úřadu ochrany osobních údajů, právo na námitku, právo na přístup k jeho osobním údajům, právo na žádost o jejich opravu, výmaz, omezené zpracování, nebo přenositelnost.  

f) Jaké osobní údaje o Vás společnost LEONE POLSKA Sp. z o.o. zpravidla uchovává? - Jedná se výhradně o ty údaje, které jste nám sám/sama sdělil/a, ať už u nás na prodejně při registraci, při registraci na našem e-shopu (www.leone-shop.cz) a nebo při objednávce. Konkrétně se tedy jedná o tyto údaje:  

jméno a příjmení

telefonní číslo

e-mailová adresa

adresa (ulice, č. p., město, PSČ a stát)    

g) Jak a kdy můžete svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat? - Váš dobrovolně udělený souhlas se zpracováním osobních údajů můžete kdykoli bezplatně odvolat, a to prostřednictvím zaslání e-mailové zprávy na adresu: sklep@leone.pl ; milan.ondrasko@seznam.cz  Ihned po přečtení této zprávy budou Vaše osobní údaje bezprostředně a nenávratně odstraněny z naší evidence.      

10. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i doklad na zakoupené zboží.  

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.  

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.  

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.      

11.Závěrečná ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.  

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.  

Informace k EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixel